domingo, 23 de septiembre de 2007

Unha humilde presentación

Hola e adeus ós que neste momento pechan o meu blog para non volver nunca mais. Chámome Lois, se a memoria non me engana, e inauguro hoxe este blog, no que irei referindo os meus pseudoescritos para quen goste de ler. Se non vos agradan, podedes imprimilos e empregalos como combustible para parrilladas, papel hixiénico ou para as fogueiras do San Xoán, pois algún indesexable díxome que daban bo resultado nestes usos. Ou como Groucho Marx dicía dos seus, para aboar as hortas. Asi que sen mais, despídome e posto que a miña presentación foi algo breve, e non expliquei os meus principios, que por suposto podo cambiar se non gostades deles, déixovos dúas citas roubadas mais:

"...dispuesto a todo, incluso a defraudarte..." A vuelta de correo, Joaquín Sabina
"Estaba en llamas cuando me acosté" Charly García, do seu álbum Demoliendo Hoteles

PD: Xa estou dubidando da decisión de crear o meu blog, en fin...

2 comentarios:

Rubén Ceide y Patricia Ceide dijo...

Después de muchos megas de viaje sin sentido por este absurdo que es internet, viendo en el espejo un reflejo de Tom Hanks en "Naufrago", por fin aparece el barco en el horizonte, el blog de Lois, el "blog" a partir de ahora.
Qué bueno que viniste, amigo mío, a rescatarme de esta isla de soledad cibernáutica.
"Internet nos permitirá estar siempre en contacto con los demás", decían.
Tardé 3 años en descubrir que eran unos mentirosos.
Bienvenido a este sinsentido, amigo Lois.
Aquí un amigo con un teclado en las manos y un balón en los pies.

carmen dijo...

Agora que xa non cohabitas con nós, que ben atopar as túas verbas cando teñamos ganas de saber o que che pasa...pola cabeza e o corazón!
Sorte e parabéns.